mobile
tablet
pc

Pijnbestrijding

Er zijn verschillende soorten pijn. Met hypnotherapie en hypnose kan je ingrijpen op de pijnprikkels in je hersenen te verzwakken, te veranderen en zelfs helemaal te doen verdwijnen. Heb je een chronische pijn, die jou het dagelijkse leven zwaar maakt? Via hypnose pakken we hem effectief aan!*

(*) Disclaimer: Al onze voorstellen zijn gebaseerd op eerder behaalde resultaten maar kunnen niet gegarandeerd worden. Aangezien elke persoon verschillend is, zijn ook resultaten mogelijk verschillend. Vanzelfsprekend doen we er alles aan om een zo goed mogelijk resultaat te verkrijgen, zodat ook u tevreden bent van onze oplossingen.

Chronische pijn bestrijden met hypnose*

Pijn is een signaal of prikkel naar de hersenen, dat er zich een situatie voordoet waar iets aan gedaan moet worden. Pijn is in die zin nuttig als waarschuwing en om erger te voorkomen. Een wonde die pijn doet trekt de nodige aandacht zodat men ze goed zal verzorgen en de genezing dus sneller kan verlopen.

Bij acute pijn zijn pijnstillers als parcetamol of aspirine zeer doeltreffend.

Bij chronische pijn krijg je voortdurend dat signaal. En dat is vervelend, als waarschuwing heeft de pijn zijn taak gedaan en je kan niet constant pijnstillers nemen.

Met hypnose kunnen we de pijn draaglijker maken en in de meeste gevallen zelfs helemaal wegnemen. Er zijn in de hersenen bepaalde zones die actief worden bij pijn. Deze 'pijncentra' kunnen via hypnosetherapie stilgelegd of afgezwakt worden.

Pijnbestrijding*

Bij chronische pijn is er dus een constant pijnsignaal, terwijl de oorzaak dat niet meer vereist. Of een onterecht signaal.

Bij migraine kan het wel bijvoorbeeld handig zijn dat je de pijn kan elimineren, zodat je weer normaal kan functioneren.

Via hypnose gaan we het onderbewustzijn of de hersenen duidelijk maken dat een bepaalde pijnprikkel geen gevaar meer inhoud en dat het alarm- of pijn signaal kan stoppen. Met hypnose krijg je toegang tot het onderbewustzijn en kunnen we gericht aan pijnbestrijding gaan doen. We gaan de hersenen trainen om het gevoel van pijn te veranderen. Te verminderen of zelfs helemaal weg te nemen.

Pijn heeft echter een belangrijke functie, die je niet zomaar kan uitschakelen.

Daarom is het belangrijk om bij pijn eerst een geneesheer te raadplegen om er zeker van te zijn dat er geen onmiddellijke medische zorg nodig is. Of dat de pijn wordt veroorzaakt door een serieuze onderliggende kwaal.

Pijnbestrijding via hypnose is daarom bedoeld voor mensen die aan chronische pijn lijden die niet medisch kan behandeld worden.*

Je chronische pijn behandelen via hypnose?*

Neem dan vandaag nog contact met ons op via onderstaand intakeformulier

Of bel ons via 0488 88 56 56 of 0499 15 38 27.